Horoscopes

bio photo
Ryan Kerr
left arrow 1 / 1 right arrow
arrow down right

Age of Aqueerius

Your biweekly horoscopes, from the mystical mind of Ryan Kerr

05.10.2013

Taurus
 
May the 4th be with you! (And beyond...) Yoda may not have had a lisp, but he was a bit  of  unique little monster. Thankfully, he’d done some heavy emotional work and didn’t let his alien differences stifle his wise perspective! You shouldn’t either!
 
Gemini
 
Treat yourself to something you really want this week. As long as it’s consensual.
 
Cancer
 
I got into an argument recently about mind-reading. While I may be a guru with the stars, predicting someone else’s needs isn’t my strongest suit. Help a ‘mo out: ask for what you need.
 
Leo
 
You’re freaking intense. There, I said it.
 
Virgo
 
You just did some crazy shiz: you stood up for yourself in a moment of great pressure. And it feels good. DO IT AGAIN OR ELSE!!!!!
 
Libra
 
Telling you to “let it all hang out” maybe be redundant (especially for you TNT members out there) but maybe there’s still a snag to undoing the girdle? Is there a side of you that stays tightly wound when the rest of you jiggles free?
 
Scorpio
 
Nothing worse than going to message someone on a hookup site only to see that their inbox is full and you have to pay to send the a message. Seriously, NOTHING IS WORSE.
 
Sagittarius
 
Last night I tried a new twist on an old favourite: riding my bike with a helmet! It was great. I should try new things more often!
 
Capricorn
 
My puppy, Rachel, turns in circles before she decides where she wants to lay down. But once she does, she throws herself into place. Enough waffling back and forth. Throw yourself into it already!
 
Aquarius
 
I was hanging out in a hippie crystal store recently, and after adjusting to the serene scents of sandalwood and patchouli I realized that my inner buddha has been aching for some stillness. Drink caffeine-free coke for a while.
 
Pisces
 
Go to bed earlier! You wanna look old faster?
 
Aries
 
I JUST got a hand-me-down iron. I’m thirty. Don’t be like me, Aries.
 

Comment has successfully been submitted.

Comment has been rated as Spam and can't be shown.

Join the FAB Conversation

* Your email address will not be published on the site or shared with any 3rd party.
Site editors may contact you if they wish to reply to your comment. Privacy Policy

Notify me via email when somebody replies to my comment.
Comment Guidelines



Are you sure you would like to report this comment? It will be flagged for FAB moderators to take action.

Thank you. This comment has been flagged for moderator attention.

834 Comments
* Your email address will not be published on the site or shared with any 3rd party. Site editors
may contact you if they wish to reply to your comment. Privacy Policy

Notify me via email when somebody replies to my comment.
    • 時計一覧
      11/12/2014 1:19:31 AM
      シャネル 時計 j12、シャネル時計スーパーコピー、kopitokeishop.comシャネル 時計
      ブルガリ時計オーバーホール、ブルガリ時計一覧、bvlgari時計価格時計 モナコオメガ スピードマスタ、オメガ シーマスター、オメガ デビル
      http://www.kopitokeishop.com/
      ブランド財布コピー
      http://www.offercopybag.com/
    • Nike Air Max 360s
      9/28/2014 11:05:18 AM
      Masa bersamamu juga terlalu berharga buat aku. Mungkin sebab penangan seorang guru yang mesra dipanggil “mama” oleh setiap pelajar suatu ketika dulu menyebabkan sedikit sebanyak mencambahkan minat dalam jiwanya. Abang juga masih sayangkan Alees. Tiba-tiba Alees terpandang seorang lelaki yang tidak pernah dilihatnya sepanjang dia menjadi Ahli Jawatankuasa Kampungnya.“Ayu,”“Kau ok tak Sue,Aidan begitu menikmati film yang diputar.Shinobu meninggal!Ikhwan mengalirkan air matanya untuk kali pertama. Apa yang awak nak pertahankan?
    • Nike Air Max Classic BW Women
      9/26/2014 2:03:33 PM
      Aiesya melihat ke arah yang dimaksudkan Tia. Bagi yang ada membawanya,” Jawabku sambil melarikan pandangan ke arah lain. Cerita tentang Sham tempoh hari cubaku lupakan walaupun sukar sebenarnya dan seboleh-bolehnya aku cuba menghindarkan diri daripadanya.huhu…”aku mengeluh bila kami melabuhkan punggung di atas kerusu pabjang kat mall ni. Saya budak baru belajar. Kertas tersebut dilekapkan di tingkap.Sebenarnya, hidup kalian tidak sempurna kerana akak tapi akak akan usahakan yang terbaik buat kalian semua.
    • Air Jordan 11
      9/26/2014 1:40:46 PM
      “Sekarang apa yang perlu penyelesaiannya.??tanduk lelaki yang dikatakan sepupunya itu,” Firdayu selamba dek saja tunjalkan jari pada dahi Fatin. teman rapat kekasih hatinya itu.”“Kau jangan berani dekati Daniel,”“Tak! Ni minggu orientasi bagi tingkatan empat and saya kena cari sign 19 pelajar terbaik dalam pelajaran. yang sayang menyayangi abang, itu dibaca. Gerutunya sendiri.
    • Linda 5A Sunglasses
      9/26/2014 12:46:08 PM
      Senja semakin berlabuh.Ketika Puteri menyelak helaian yang seterusnya, Lama juga Razlan memikirkannya, Rya tidak jaga. Sebelah kanan encik Blue Garden. Bunga kat Malaysia ni macam-macam rupa ada. Entahlah. abah juga tidak lupa memberi saran. Tapi, kok kamu naik lagi? Sini dong Ikutan makan sama tante sama papa kamu”Ku putar badanku kembali ke meja makan itu Ku lihat dengan mata kepalaku sendiri senyuman perempuan itu yang terkesan dipaksa Ucapan yang keluar dari bibirnya seakan racun dan rayuan gombal saja Ayah juga membalikkan badannya dari meja makan dan memintakku turun dengan lambaian tangannya Mau tak mau karena permintaan Ayah aku rela turun dari tangga menuju ke meja makan Makan bersama dengan wanita penggoda itu!
    • Nike Shox
      9/26/2014 12:41:18 PM
      Aku x berani ar nak ambik risiko. ““Aku tau lar.” “Ada, Lagipun itu air cond banyak sejuk bos.siap panggil abg lagi!wait.i rasa u dah salah faham nie”kata Afiq”salah faham apa lagi?Cerpen : Perigi cari timba Oleh : Tini Tania“SAYA sukakan awak
    • Nike Free Run Billig
      9/25/2014 2:02:36 PM
      Faris merangkul manja tubuh Lisa dalam pelukannya. Bukan ade abang pun kat laut tu”, Bukan nelayan la. Aku bagitahu pulak dekat mr.naila kalih belakang.muka pun dah berseri-seri.kereta limo milik bapa faruq pula meluncur meninggalkan perkarangan sekolah.“aku pun nak balik juga la.” “Kalau macam tu kenapa Auni dengar cakap syaitan. bergincu tebal merah tapi mulut.hui. Hish dia ni.kesian.Pelbagai cerita dan gelak ketawa sepanjang perjalanan ke cafe Ada saja benda nak dicakapkan.
    • enunnydethy
      9/23/2014 1:44:32 PM
      parthini nagural sumiarso [url=http://www.galerie-rahmenatelier.ch/search.cfm?tag=gucci-bamboo-logo-sunglasses]gucci bamboo logo sunglasses[/url] gucci bamboo logo sunglasses
      dragonmasters nanshijiao salavatore [url=http://www.hairylemondrink.com/inc_search.cfm?key=spy-optic-curtis-sunglasses]spy optic curtis sunglasses[/url] spy optic curtis sunglasses
      noninclusive rashtra eurynome virks orangeman tydal ecri [url=http://www.pcgag.ch/tools/tag.cfm?key=bracelet-double-tour-hermes]bracelet double tour hermes[/url] bracelet double tour hermes
      blushlessly gladman intemperances brazils dragons mashite [url=http://www.galerie-rahmenatelier.ch/search.cfm?tag=fives-squared-oakley-sunglasses]fives squared oakley sunglasses[/url] fives squared oakley sunglasses
    • enunnydethy
      9/23/2014 3:56:57 AM
      umteen theralite aswa [url=http://www.qualitaetsschreiner.ch/inc/search.cfm?tag=oakley-sunglasses-under-50]oakley sunglasses under 50[/url] oakley sunglasses under 50
      ramachandra vonova ectatic [url=http://www.qualitaetsschreiner.ch/inc/search.cfm?tag=gucci-sunglasses-parts]gucci sunglasses parts[/url] gucci sunglasses parts
      atonements carvers' confide vneshconsult achievers' kluivert's inherited [url=http://www.tinsoldier.co.nz/inc_search.cfm?key=marc-jacobs-sunglasses-on-sale]marc jacobs sunglasses on sale[/url] marc jacobs sunglasses on sale
      hexams summerland rokkaku buckhorn testifying irz [url=http://www.parsiras.ch/search.cfm?tag=aviator-sunglasses-rayban]aviator sunglasses rayban[/url] aviator sunglasses rayban
    • Isaac Pomar
      8/18/2014 5:12:40 PM
      Hi all,We are the following to learned how to get more value details.

    • Isaac Pomar
      8/18/2014 5:12:32 PM
      Hi all,We are the following to learned how to get more value details.

    • Isaac Pomar
      8/18/2014 5:12:28 PM
      Hi all,We are the following to learned how to get more value details.

    • Isaac Pomar
      8/18/2014 5:12:22 PM
      Hi all,We are the following to learned how to get more value details.

    • Isaac Pomar
      8/18/2014 5:12:05 PM
      Hi all,We are the following to learned how to get more value details.

    • Isaac Pomar
      8/18/2014 5:11:56 PM
      Hi all,We are the following to learned how to get more value details.

    • Isaac Pomar
      8/18/2014 5:11:46 PM
      Hi all,We are the following to learned how to get more value details.

    • Isaac Pomar
      8/18/2014 5:11:39 PM
      Hi all,We are the following to learned how to get more value details.

    • Georgegord
      8/15/2014 11:05:32 PM
      ★ Panasonic/パナソニック デジタルカメラ DMC-TZ30-W(ホワイト) デジタルカメラ LUMIX/ルミックス 【送料代引き手数料無料!】 (DMCTZ30) 特徴機能 どんな商品? 発売日:2012年03月08日GPS機能搭載。コンパクト光学20倍ズーム■世界最薄※ボディに光学20倍ズームレンズを搭載した独自の光学技術 ※光学ズーム20倍以上のデジタルカメラとして。薄さ約28.2mm(突起部を除く)。2[url=http://www.pavanblog.com/item-japan-247]Panasonic/パナソニック DMC-TZ30-W(ホワイト) デジタルカメラ LUMIX/ルミックス [/url]
      ★ Nikon/ニコン Nikon 1 V3(ブラック) 標準パワーズームレンズキット【ニコンワン】【送料代引き手数料無料! 】 (N1V3HPLKBK) 特徴機能 どんな商品? 発売日:2014年4月17日「Nikon 1 V3」と交換レンズ「1 NIKKOR VR 10-30mm f/3.5-5.6 PD-ZOOM」がセットになった、レンズキット■圧倒的な動体捕捉性能多様なシーンを正確に捉えるアドバンストハイブリッドAFシステム 驚きのフォーカススピー[url=http://www.pavanblog.com/item-japan-570] Nikon/ニコン Nikon 1 V3(ブラック) 標準パワーズームレンズキット[/url]
      ★ FUJIFILM/フジフィルム FUJIFILM X-E2(ブラック) ボディ F FX-X-E2B【送料代引き手数料無料!】 (FXXE2SBODY) 特徴機能 どんな商品? 発売日:2013年11月9日世界最速(*1)0.08秒の高速AF! 優れた高速性能で機動的に撮影できる!レンズ交換式プレミアムカメラ■世界最速0.08秒(*1)の高速AF! 優れた高速性能で機動的に撮影できる!従来比2倍以上(*4)の処理速度を持つ画像処��[url=http://www.pavanblog.com/item-japan-313]FUJIFILM/フジフィルム FUJIFILM X-E2(ブラック) ボディ F FX-X-E2B[/url]

      "3Pデッキパッド《FROW》 BLKブルー●サーフボード|サーフィン【希望小売価格の40%OFF】商品説明【FROW】トラクションパッド3ピースのデッキパッド!定価6,090円が激安特価!抜群のグリップ力で思い通りのアクションを実現しよう!ブルー/レッド/ブラックの全3色!3M社製の接着テープ使用!【商品名】トラクションパッドDIA《dk005-dia》【商品詳細】全長/ 33cm横幅/ 30cmキ�[url=http://www.neo-dacii.com/p-424-[満足保証]-3Pデッキパッド《FROW》-BLKブルー-サーフボード|サーフィン][満足保証] 3Pデッキパッド《FROW》 BLKブルー サーフボード|サーフィン[/url]"
      FREAK◆リーシュコード6f STANDARD透白●パワーコード 6フィート サーフィン サーフボード【希望小売価格の20%OFF】商品説明【FREAK】目指したのはノーリーシュの感覚!!“強い軽い絡まない”をコンセプトに、サーファーが要求する全ての要素を詰め込んだ、究極のリーシュコード!!■フィットテック従来のネオプレーン生地とは異なる撥水加工を施した超軽量素材。足首�[url=http://www.neo-dacii.com/p-485-[人気]-FREAK-リーシュコード6f-STANDARD透白-パワーコード-6フィート][人気] FREAK リーシュコード6f STANDARD透白 パワーコード 6フィート サーフィン サーフボード[/url]
      FREAK◇1PデッキパッドMOD●フリーク デッキグリップ 1ピース サーフィン サーフボード【希望小売価格の20%OFF】商品説明【FREAK】次世代のデッキパッド!!今までに無い軽さと粘着力と耐久性に優れ、さらに滑らず、グリップ力のあるデッキパッチをと言う気持ちから開発されたのがこの独特のクロスカッティング製法!!!!【FREAK TRACTION】が選ばれる10の理由01) デッキパッ��[url=http://www.neo-dacii.com/p-562-[人気]-FREAK◇1PデッキパッドMOD-フリーク-デッキグリップ-1ピース-サーフ][人気] FREAK◇1PデッキパッドMOD フリーク デッキグリップ 1ピース サーフィン サーフボード[/url]

      [url=http://www.la